Bloms Band på V58 og Det Bruunske Pakhus

af Martin Blom Hansen | aug 5, 2010 | Experience, Musik | 0 kommentarer

Vi spiller med Bloms Band 10. september på Vestergade 58 – det er Århus Bluesforening, der arrangerer.

Dagen efter, 11. september (hvad var det nu med den dato…?) er vi på Det Bruunske Pakhus i Fredericia.

Vi har fornøjelsen af til disse to koncerter at have Palle Hjort med på tangenter. Det glæder vi os til. Og “vi” er i denne sammenhæng Morten Brauner, bas, Claus Daugaard, trommer, Martin Blom Hansen, guitar, vokal. Se mere: blomsband_presse_september2010_

Vi glæder os oss’ til at se dig!

Written by Martin Blom Hansen

Related Posts

0 Kommentarer

Indsend en Kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *