Tak til alle jer, der var på Gyngen i går, torsdag 29. februar for at høre Henrik Kunz og jeg spille. I gjorde det til en mægtig aften. Dejlig modtagelse af de nye sange – Tak for det!
Tak til alle jer, der var på Gyngen i går, torsdag 29. februar for at høre Henrik Kunz og jeg spille. I gjorde det til en mægtig aften. Dejlig modtagelse af de nye sange – Tak for det!
Se i stedet mit musikersite martinblom.dk
Gaffa gav fire stjerner og en fin anmeldelse af albummet “Sange fra ødekirken” – mit album fra efteråret 2016.
Trouble Cats begyndte året 2017 for fuld skrue med udgivelsen af live-cd’en “Live in Aarhus 2017”, der udkom i januar. Bandet var på en mindre tur rundt i landet i januar f februar, og fra maj og fremad går det løs igen med koncerter.
Hej Martin.
Jeg vil gerne høre hvornår Du igen spiller i Aarhus. Jeg har lyttet til dine nye sange og jeg har bare rigtig lyst til at opleve det live..
Mvh
B.G
Hej Birgitte – der er endnu ikke en ny spilledato i Aarhus, men jeg arbejder på det! Så hold øje med min hjemmeside – eller Facebookside. Og tak for din interesse! vh Martin Blom