Tak til publikum!

af Martin Blom Hansen | mar 1, 2012 | Experience, Musik, Roots & blues | 2 kommentarer

Tak til alle jer, der var på Gyngen i går, torsdag 29. februar for at høre Henrik Kunz og jeg spille. I gjorde det til en mægtig aften. Dejlig modtagelse af de nye sange – Tak for det!

 

Written by Martin Blom Hansen

Related Posts

2 Kommentarer

  1. Birgitte Graves

    Hej Martin.
    Jeg vil gerne høre hvornår Du igen spiller i Aarhus. Jeg har lyttet til dine nye sange og jeg har bare rigtig lyst til at opleve det live..
    Mvh
    B.G

  2. Martin Blom Hansen

    Hej Birgitte – der er endnu ikke en ny spilledato i Aarhus, men jeg arbejder på det! Så hold øje med min hjemmeside – eller Facebookside. Og tak for din interesse! vh Martin Blom

Indsend en Kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *