Jeg har et debatindlæg i Jyllands-Posten 19. februar om magten og den frie kunstner. En replik til en leder i samme dagblad 16. februar. Stikord: 1864, det frie samfunds frie kunstnere og frie presse og debatten om borgerlige kunstneres fravær – og visse politikere drømme om mere kontrol.
Denne side er ikke i brug
Se i stedet mit musikersite martinblom.dk




0 Kommentarer